Opineo.pl

Opinie o nas

Nick: wistaw, dodano: 28 maja 2017 | 11:26
firma: Walutobox.pl
Sprawnie i uczciwie.
Przeczytaj opinię
Nick: Kriss, dodano: 23 maja 2017 | 15:13
firma: Walutobox.pl
OK
Przeczytaj opinię
Nick: Dominik, dodano: 21 maja 2017 | 19:10
firma: Walutobox.pl
Przeczytaj opinię
Nick: Prezes, dodano: 21 maja 2017 | 16:36
firma: Walutobox.pl
Idealnie!
Przeczytaj opinię
Nick: bartolini, dodano: 19 maja 2017 | 13:57
firma: Walutobox.pl
polecam
Przeczytaj opinię

Pomoc

Nie wiesz, jak zacząć korzystać z naszego serwisu? Kliknij TUTAJ



FAQ

Kto może korzystać z portalu WalutoBox.pl?

Każdy, kto posiada numer PESEL i ukończył 18 lat. Użytkownikiem WalutoBox.pl może być osoba fizyczna, ale również osoba reprezentująca firmę, stowarzyszenie czy fundację.

Lista obsługiwanych banków

Obsługujemy transakcje realizowane przez wszystkie banki w Polsce. WalutoBox.pl posiada obecnie rachunki w następujących bankach:
  • Bank Zachodni WBK
  • Kredyt Bank
  • Deutsche Bank
  • ING Bank
  • Millennium Bank
  • Alior Bank / Alior Sync / Alior T-Mobile
  • Bank Pekao SA
Wpłaty i wypłaty w ramach tych banków są realizowane bezpłatnie. W przypadku innych banków transakcje realizowane są jako standardowe przelewy krajowe i walutowe. Tabela opłat TUTAJ


Lista obsługiwanych walut

Obecnie obsługiwane przez nas waluty to:
  • PLN
  • EUR
  • USD
  • GBP
  • CHF

Jaka jest minimalna kwota podlegająca wymianie?

Minimalna wartość wymiany wynosi:
  • 1 PLN
  • 1 EUR
  • 1 USD
  • 1 GBP
  • 1 CHF

Co jest potrzebne do korzystania z WalutoBox.pl?

  • Numer PESEL (w przypadku obcokrajowców dane z paszportu)
  • Telefon komórkowy
  • Konta w banku/bankach w Polsce, w walutach, które chcesz wymieniać
  • Komputer z dostępem do Internetu i zainstalowaną przeglądarką internetową

Czy można zmienić parametry zlecenia w trakcie jego realizacji?

Nie, nie jest to możliwe. Jedynym sposobem na modyfikację danych (np. kursu czy kwoty wymiany) jest anulowanie danego zlecenia, jeżeli nie zostało ono już przyjęte do realizacji, a następnie stworzenie nowego, ze zmodyfikowanymi parametrami. Szczegółowa Instrukcja TUTAJ

Czy można mieć więcej niż jedno konto w tej samej walucie?

Tak, istnieje taka możliwość. Każde kolejny rachunek bankowy dodajemy tak jak poprzednie, według instrukcji dostępnej TUTAJ

Czy można anulować zlecenie wymiany walut?

Tak, aby tego dokonać, przejdź na WalutoBox.pl -> Moje zlecenia -> Lista zleceń , a następnie kliknij na przycisk anulowania zlecenia.
UWAGA! Zlecenie może być w trakcie realizacji. W takim przypadku kwota, która została już wymieniona zostanie przekazana na konto w walucie docelowej, a pozostała kwota wróci na konto źródłowe. Należy pamiętać, że dana kwota od momentu kliknięcia na przycisk do momentu przyjęcia zgłoszenia anulowania zlecenia przez bazę może ulec zmianie.


Czy wymiana walut działa w dni wolne od pracy?

Tak, portal WalutoBox.pl działa bez przerwy, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wszelkie operacje wymiany są realizowane także w dni wolne od pracy. Należy jednak pamiętać o opóźnieniach w przelewach ze strony banków, które zazwyczaj w dni wolne od pracy nie realizują zleconych operacji.

Jakie są godziny księgowania wpłat i wypłat na WalutoBox.pl?

Wpłaty do WalutoBox.pl, pon-pt.: 9:00, 9:30, 10:00, 10:30, 11:00, 11:30, 12:00, 12:30, 13:00. 13:30, 14:00, 14:30, 15:00, 15:30, 16:00, 16:30, 17:00, 17:30, 18:00.
Księgowanie środków wypłacanych z Walutobox.pl następuje w czasie od 15 min. do 24h (dni robocze od 9:00 do 18:00) od złożenia zlecenia wypłaty


Co to jest kod SMS?

Jest to ciąg znaków, generowany automatycznie przez system WalutoBox.pl, który wysyłamy na podany w trakcie rejestracji numer telefonu Użytkownika. Należy go wpisać do formularza w celu potwierdzenia kluczowych operacji. Jest on jednorazowego użytku, ważny przez 5 minut od momentu nadania.

Usunięcie konta z serwisu WalutoBox.pl

Jeżeli chcesz usunąć swoje konto z portalu WalutoBox.pl, przejdź na WalutoBox.pl -> Profil, a następnie kliknij na przycisk Usuń konto na dole strony. W celu weryfikacji na Twój telefon zostanie wysłany kod SMS, który należy wprowadzić w formularzu. Po wprowadzeniu kodu SMS i kliknięciu przycisku Potwierdź Twoje konto zostanie usunięte.
Operacji usuwania konta nie można cofnąć. W celu dalszego korzystania z serwisu Walutobox.pl należy się ponownie zarejestrować. UWAGA! Usunięcie konta jest możliwe tylko w przypadku, gdy saldo w Portfelu danego Użytkownika jest wyzerowane.


Zmiana danych osobowych

W tym celu przejdź do WalutoBox.pl -> Profil , a następnie zmień swoje dane.
Każdą zmianę danych osobowych należy potwierdzić, wprowadzając aktualne hasło dostępu do serwisu WalutoBox.pl i kliknąć Zapisz.


Co się dzieje ze środkami wpłaconymi do WalutoBox.pl?

Środki wpłacone do Portfela czekają na złożenie zlecenia wymiany przez Użytkownika, w niezmienionej formie na rachunku bankowym WalutoBox.pl (w kwocie i walucie, jaka została wpłacona).
Rachunki bankowe WalutoBox.pl są własnością Moje Waluty Sp. z o.o. , która to spółka w żaden sposób nie korzysta z wpłaconych pieniędzy. Środki Użytkowników nie finansują działalności spółki ani nie są inwestowane w czasie oczekiwania na wymianę.


Brak potwierdzeń SMS

W przypadku braku potwierdzeń (wysyłanych w formie kodu SMS) należy sprawdzić, czy telefon posiada połączenie z siecią lub wyłączyć go i włączyć ponownie.
Dodatkowo należy sprawdzić, czy przypisany do profilu numer telefonu jest aktualny. W tym celu należy przejść na WalutoBox.pl -> Profil
Jeżeli problem nadal występuje, prosimy o kontakt. bok@walutobox.com
+48 61 646 08 87
(pon-pt: 9:00-16:00)


Bezpieczeństwo na WalutoBox.pl

WalutoBox.pl to serwis, który gwarantuje bezpieczną wymianę walut. Umożliwiamy dokonywania zleceń wymiany wyłącznie do wysokości środków wpłaconych do WalutoBox.pl. Wszystkie istotne transakcje są potwierdzane kodem SMS.
Zabezpieczenie środków: warunkiem dokonania wymiany walut poprzez WalutoBox.pl jest przelanie środków do naszego systemu. Wysokość składanego zlecenia nie może być większa niż saldo środków w systemie WalutoBox.pl.
Zabezpieczenie transakcji: każda wypłata środków z Portfela potwierdzana jest przez kod SMS przesyłany na numer telefonu podany przy rejestracji.
Wygodne korzystanie z WalutoBox.pl zależy w dużym stopniu od przeglądarki internetowej, która powinna być regularnie aktualizowana, powinna akceptować pliki cookies oraz JavaScript. WalutoBox.pl zaleca najnowszą wersję przeglądarki Mozilla Firefox lub Google Chrome.


WalutoBox - podstawy prawne

Rejestrując się na WalutoBox.pl, Użytkownik zawiera umowę z Moje Waluty Sp. z o.o. Integralną częścią umowy Użytkownika ze spółką jest Regulamin. Regulamin wyznacza prawa i obowiązki tak Użytkownika, jak i spółki. Treść Regulaminu dostępna jest na stronie: WalutoBox.pl -> Regulamin

Jak długo trwa proces wymiany walut?

Zlecenie wymiany nie ma określonego czasu ważności i pozostaje aktywne do czasu, gdy pojawią się adekwatne oferty innych Użytkowników lub gdy usuniesz zlecenie. Czas realizacji zlecenia zależy od wybranego kursu wymiany. Aby dokonać wymiany w jak najkrótszym czasie, ustaw bardziej konkurencyjny kurs, a Twoje zlecenie zostanie zrealizowane szybciej.
Na stronie: WalutoBox.pl -> Rynek -> Oferty znajduje się lista aktualnych zleceń na portalu WalutoBox.pl
Jeżeli wybierzesz kurs wymiany zlecenia znajdującego się na górze tabeli, to Twoja wymiana zostanie zrealizowana natychmiast.


Jakie są opłaty związane z korzystaniem z portalu WalutoBox.pl?

Rejestracja i korzystanie z WalutoBox.pl są bezpłatne.
Wpłaty i wypłaty środków z WalutoBox.pl są bezpłatne, pod warunkiem, że są realizowane w jednym z banków, w których WalutoBox.pl ma rachunek.
Jeśli Użytkownik posiada konto w innym banku niż WalutoBox.pl, pobierana jest opłata od przelewu w PLN w wysokości 2,00 PLN, w przypadku EUR w wysokości 0.25% (min. 3,00 PLN) lub przelewu w innych walutach (USD, CHF, GBP) w wysokości 0.25% (min. 7,00 PLN).
Uwaga: Przelewy we frankach szwajcarskich na konto w banku ING także realizowane są jako przelewy walutowe zewnętrzne. Oznacza to pobranie opłaty w wysokości 0,25% (min. 7,00 PLN).
Wysokość prowizji pobierana od zrealizowanego zlecenia wynosi 0,2%, jednak nie mniej niż 0,01 jednostki waluty uzyskanej po wymianie. Prowizja naliczana jest wyłącznie, jeśli środki pieniężne zostaną wymienione. Prowizja obliczana jest tuż po zrealizowaniu zlecenia i umniejsza kwotę uzyskaną po wymianie. Najniższą możliwą prowizją jest 0,01 (PLN lub EUR lub USD lub GBP lub CHF). Prowizja zaokrąglana jest w górę do pełnej 0,01 jednostki zakupionej waluty.
Istnieje możliwość wygenerowania potwierdzenia wykonanej transakcji w panelu Użytkownika: Moje zlecenie-> Historia zleceń-> Wersja do druku.
Istnieje możliwość wygenerowania potwierdzenia wykonanej transakcji w panelu Użytkownika: Moje zlecenie-> Historia zleceń-> Wersja do druku.


Koszty wypłat z WalutoBox.pl

Tabela kosztów opłat za wypłaty z WalutoBox:

Wypłaty
PLN EUR USD GBP CHF
BZWBK


0 zł

Kredyt Bank
Millennium
Bank Pekao
ING 0,25%
min 7,00 zł
Deutsche Bank
Alior Bank / Alior Sync / Alior T-Mobile
Inne banki 2 zł 0,25% min 3 zł 0,25% min 7 zł

Do dnia 31.05.2017 przelewy o wartości co najmniej 15 000 jednostek dowolnej waluty do banków zewnętrznych są bezpłatne.


Promocje

Informacje o aktualnych promocjach znajdują się TUTAJ