Opineo.pl

Opinie o nas

Nick: Marcin, dodano: 24 września 2017 | 08:06
firma: Walutobox.pl
Świetny portal. Pieniądze wymieniam tanio i szybko. Szkoda, że sam nie wpadłem na taki ...
Przeczytaj opinię
Nick: Grzegorz, dodano: 21 września 2017 | 10:05
firma: Walutobox.pl
Witam, Jestem bardzo zadowolony z Waszych usług. Zbyt często pytacie się o ...
Przeczytaj opinię
Nick: Beata21, dodano: 15 września 2017 | 08:26
firma: Walutobox.pl
Cały czas niezmiennie OK
Przeczytaj opinię
Nick: Beata21, dodano: 15 września 2017 | 08:25
firma: Walutobox.pl
Cały czas niezmiennie OK
Przeczytaj opinię
Nick: Bogdan, dodano: 13 września 2017 | 09:31
firma: Walutobox.pl
Wszystko sprawnie i szybko
Przeczytaj opinię


WalutoBox.pl - Jak to działa

Menu
Menu_active1 Menu_active2 Menu_active3 Menu_active4 Menu_active5 Menu_active6

Img_11

Kliknij Dołącz do nas lub Rejestracja na stronie głównej. Rejestracja i prowadzenie konta na WalutoBox.pl są bezpłatne.

Wybierz opcję klient indiwidualny lub klient firmowy

Uzupełnij swoje dane w formularzu.

WAŻNE: Ze względów bezpieczeństwa zmiana numeru telefonu możliwa jest tylko poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Na podany przy rejestracji numer telefonu system WalutoBox.pl wysyła bowiem kody SMS, które są niezbędne do potwierdzania kluczowych operacji.

Zaznacz pole Akceptuję Regulamin po uprzednim zapoznaniu się z nim.

Kliknij Potwierdź. Rejestracja została zakończona.

Kliknij tutaj, jeśli chcesz teraz dokonać rejestracji.

Przed pierwszą wymianą musisz dodać do naszego sytemu, czyli swojego Portfela, co najmniej dwa konta bankowe. Jedno w walucie, którą będziesz sprzedawać, drugie - w tej, którą zamierzasz kupić.

Img_21

Przejdź do Mój Portfel -> Lista rachunków

Kliknij Nowy Rachunek.

Podaj walutę, w jakiej jest dany rachunek bankowy. Wpisz jego 26-cio cyfrowy numer i kliknij Dodaj.

Na podany przy rejestracji numer telefonu otrzymasz SMS-em kod autoryzacyjny, który trzeba wpisać w formularzu. W ten sposób rachunek bankowy zostanie przypisany do Twojego konta u nas, czyli Portfela.

Kolejne rachunki dodawaj w ten sam sposób.

Aby dokonać wymiany, musisz mieć odpowiednią ilość środków w swoim Portfelu. Taka metoda daje pewność, że osoba, z którą będziesz wymieniać walutę zagwarantowała w systemie środki na wypłatę dla Ciebie. Jak zasilić swój Portfel?

Img_31

Przejdź do okna Moje Płatności -> Nowa wpłata

Wybierz walutę jaką chcesz wpłacić.

Po prawej stronie ekranu pojawią się dane do przelewu.

Zaloguj się w swoim banku i wykonaj przelew na podany numer konta. Pamiętaj, aby w tytule przelewu znajdował się tylko i wyłącznie podany przez WalutoBox.pl ciąg cyfr.

Środki księgujemy w następujących godzinach: 9:00, 9:30, 10:00, 10:30, 11:00, 11:30, 12:00, 12:30, 13:00, 13:30, 14:00, 14:30, 15:00, 15:30, 16:00, 16:30, 17:00, 17:30, 18:00. O ich zaksięgowaniu poinformujemy Cię mailem.

Zasilając portfel WalutoBox.pl, Użytkownik powinien zaznaczyć opcję kosztową SHA (koszty dzielone). W przypadku zaznaczenia innej opcji mogą pojawić się dodatkowe koszty ze STRONY BANKU, za które WalutoBox.pl nie ponosi odpowiedzialności.

Img_41

Przejdź do okna Moje zlecenia -> Nowe zlecenie

W pozycji Chcę sprzedać wybierz walutę, którą chcesz wymienić.

Gdy wybierzesz walutę na sprzedaż, w formularzu pojawią się dane Twojego konta i jego saldo. Jeśli posiadasz kilka kont w tej samej walucie, wybierz jedno z nich.

W pozycji Kwota wpisz ilość środków, które chcesz kupić. Możesz też zaznaczyć opcję Wymień wszystko, aby wymienić całą kwotę znajdującą się w Twoim Portfelu.

W pozycji Chcę kupić zaznacz walutę, którą chcesz uzyskać po wymianie.

Jeśli chcesz, aby Twoje zlecenie zostało zrealizowane od razu, zaznacz pole Użyj aktualnego kursu.

Pozycja Maksymalnie po kursie (pojawia się, gdy sprzedajesz PLN, a kupujesz walutę obcą) oznacza maksymalny akceptowany przez Ciebie kurs, po jakim jesteś gotów kupić daną walutę. Oznacza to, że jeśli pojawi się zlecenie tańsze, to walutę kupisz po niższym niż maksymalny wyznaczony przez Ciebie kurs.

Pozycja Minimalnie po kursie (pojawia się, gdy sprzedajesz walutę obcą, a kupujesz PLN) oznacza minimalny kurs, po jakim gotowy jesteś sprzedać walutę. W wypadku pojawienia się wyższego zlecenia przeciwnego, sprzedasz swoje środki po kursie wyższym.

Po zakończonej wymianie środki standardowo trafiają do Twojego Portfela w systemie Walutobox. Jeśli wolisz, żeby zostały one automatycznie wpłacone na Twoje konto bankowe, odznacz pole Pozostaw środki w moim portfelu.

Na koniec wybierz tryb realizacji wymiany:

Standardowy (domyślny) - wymienione środki automatycznie kierowane są do Portfela Walutobox lub na konto bankowe Odbiorcy.

Ekonomiczny (wypłata po 3 dniach roboczych) - wymienione środki będą przekazane do wypłaty po 3 dniach roboczych od zakończenia zlecenia, prowizja pobierana od wymiany jest wtedy zredukowana o 25%.

Kliknij Potwierdź. Poniżej pojawi się informacja o szacunkowej kwocie prowizji dla WalutoBox.pl

Kliknij Potwierdź.

WAŻNE:
Przelewy do banków, w których WalutoBox.pl nie posiada rachunków, wysyłane są przelewem typu SWIFT z opcją SHA. Oznacza to, że mogą wystąpić dodatkowe koszty po stronie Odbiorcy. Jeśli środki nie są wystarczające do pobrania opłaty, środki uzyskane po wymianie zostaną zaksięgowane w Twoim Portfelu.

Transakcję wymiany możesz anulować w każdej chwili. Nawet gdy jest już częściowo zrealizowana. Jeśli chcesz dokonać modyfikacji zlecenia, np. zmienić jego kurs lub wartość, anuluj je i wstaw na nowo.

Img_51

Przejdź do okna Moje Zlecenie -> Lista zleceń

Kliknij ikonę Anuluj zlecenie przy transakcji, którą chcesz przerwać. Zatwierdź. W tym przypadku konieczne jest dwukrotne zatwierdzenie anulowania transakcji.

W przypadku anulowania zlecenia, prowizja zostanie pobrana tylko od tej części kwoty, która została już wymieniona.

Jeśli w Twoim Portfelu znajdują się środki, w każdej chwili możesz wypłacić je na swoje konto bankowe. Jeśli wspomniana kwota jest zablokowana na poczet złożonego zlecenia, zlecenie to musisz najpierw anulować.

Img_61

Przejdź do okna Mój portfel -> Lista rachunków

Kliknij przycisk Nowa wypłata w tabeli Dostępne akcje.

Jeśli przycisk nie jest widoczny, oznacza to brak środków lub środki zablokowane są pod aktywne zlecenie (instrukcja likwidacji zlecenia dostępna jest w dziale "Modyfikacja lub usunięcie zlecenia") (link)

Wpisz kwotę, którą chcesz wypłacić oraz kliknij Potwierdź

Wyślemy Ci SMS-em kod, wpisz go do formularza i potwierdź.

Gotowe. Środki zostały skierowane na Twoje konto bankowe.

Gdy tylko pieniądze zostaną wysłane, poinformujemy Cię o tym mailem i SMS-em.

Współpracujemy z:

Twitter:

Kontakt

Moje Waluty Sp. z o.o.
ul. Botaniczna 24/3
60-586 Poznań
NIP 781-18-64-028
+48 61 646 08 87